Roy Woesthuis: Stage @ DISOL

De Laatste . . .

. . . twee woorden die steeds vaker terugkomen naarmate de reis dichterbij komt. Zo heb ik vandaag mijn laatste twee injecties gehad voordat ik af zal reizen naar Honduras. Heb ik de aankomende twee weken de laatste tentamens van dit collegejaar en zal ik aanstaande zaterdag voor de laatste keer naar FC Twente gaan (dit seizoen dan). Aankomend weekend zal ik ook mijn laatste wedstrijd spelen bij M.V.V.'29 en voor de laatste keer naar de training gaan. Kortom een teken dat het aftellen nu dan daadwerkelijk is begonnen, want de laatste 12 dagen voor de reis zijn inmiddels ook al ingegaan.

Echter, als er iets is om als laatste te doen, dan is er ook weer iets waar je aan zult gaan beginnen. Het is nu dus op naar de eerste stap in het vliegtuig, de eerste stap in een ander land, de eerste stap richting mijn onderkomen in Honduras en mijn eerste stap richting mijn stageadres. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in om deze eerste stappen te mogen gaan zetten.

Groeten,

Roy

PS: iedereen bedankt voor de leuke reacties die ik al heb mogen ontvangen.

Reacties

Reacties

Mandy

Oeh roy, volgende week al weg!! Wat spannend!! Haha, zo komt het voor mij langzamerhand ook al dichterbij. Heb je IB nog een beetje goed gemaakt?? En Comm. Consultancy??
Ik wens je alvast een hele goede reis!! We houden elkaar op de hoogte! :)

¡Adiós!

Els Tijs

Heej Roy!
Alweer tijdje niet gesproken! Alles goed? Leuk dat je een site gaat bijhouden, ben benieuwd naar al je verhalen! Eneh je bent je toch al niet zo zenuwachtig aan het maken als Mandy he ;)! Succes met je reis.. geniet ervan!!

Agnes en Gerard

Hallo Roy,

Spannend!!!! We wensen je heel veel succes bij al je eerste stappen en en mooie tijd in Honduras.
Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen.

13-04-2009

Ha Roy, vanochtend een wereldgoal gemaakt en zeer binnenkort op wereldreis ; het kan verkeren. Maar dat zei Bredero ook al. Voetballen ze eigenlijk in Honduras? Alvast ut beste en we spreken elkaar nog. Groet'n Henny OG

Edwin

Ha die Roy,

Nogmaals veel succes op je stage en veel succes bij je nieuwe voetbalclub in Honduras. De scouts hebben het inderdaad goed gezien. Voor TD Bakhuis een zware taak om dit verlies op te vangen. Wat betreft de organisatie van het weekendje weg : zodra je terug bent zal alles in kannen en kruiken geregeld zijn.

De groeten Edwin

Annie

Nog 3 nachtjes dan gaat het grote avontuur beginnen. Pas goed op jezelf, veel plezier.
Liefs en groetjes van ons

Rob Reinerink

Ej Woesthuis doe het een beetje kalm aan daar. En succes met je stage bij die prachtige voetbalclub daar!

Ivo letteboer

jooo roy!
Succes daar he, en zorg dat je topscoorder word van de groen witten, en hopen dat ze het iets beter doen dan heracles! haha!
kalmanjonge!

Johny en Annette

Hallo Roy ik zie net dat je morgen al vertrekt naar honduras, wij wensen jou heel veel succes toe in dit verre land.
Super dat we alles van jou kunnen volgen via email.

Groetjes Johny Annette Sandra Vincent Rob en Lincy

Charlotte

Goede reis!! Tot over 4 maanden.. :-)

Liefs Charlotte

bennie mensink

vandaag met 7-1 gewonnen van omhoog.
hoe is het daar?
veel plezier verder met de dames.

Pa en ma

Hallo wereldreiziger.
Mooi dat je over bent, ondanks de tegenslagen.
Geniet van de tijd dat je daar bent, hopelijk krijg je de tijd van je leven daar,
We horen en of lezen nog wel hoe de reis is verlopen.
Liefs pa en ma.

Annie.

Hoi Roy.
Wat een begin,voor een stage.
Fijn dat je goed over bent.
Wij blijven je op de voet volgen.
Vindt het wel knap, dat je na zo`n vermoeiende reis
al zo snel je verhaal schrijft.
Heel veel succes morgen op spaanse les.
Liefs Engelbert en Annie

x

hei roy hoellang moet je nog 3 weken? ik nog 2 dagen en volgens mij heb je het nog wel naar je zin geniet er nog van de laatste weken doe ik ook verder nog veel succes met de tage en nog veel plezier henig an groetten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!